Menu

Cum incepe totul?

 

Te uiti in oglinda şi vezi că începi să faci burtă, pe coapse parcă ai depus nişte celulită şi nici braţele tale nu sunt în cea mai bună formă! Adu-ţi aminte când ai făcut ultima oră de miscare ?!

Să ştii că nimic nu e întâmplător. Nimeni nu se îngraşă pur şi simplu. Acumularea de grăsime este efectul unui stil de viaţă nesănătos, al unei alimentaţii în general dezechilibrate şi al obişnuinţei de a fi sedentar. 

Rezolvare: Mergem la sala si aruncam tot e avem in frigider. Dar de cele mai multe ori, în faţa ideii de a merge la sală se ridică adevarate ziduri: probleme la muncă, probleme în familie, lipsa timpului, lipsa energiei ( ca sa nu spunem “ lene” ), ploaia, vantul … etc. Scuzele pot fi interminabile, dar ce spunem daca am renunta la ele si ne-am apuca de treaba?!

Acum sa vedem cum sa facem asta?!

1) MAI MULT NU INSEAMNA MAI BINE. Cei mai multi incepatori au impresia ca daca vor merge de doua ori mai des la sala sau daca vor petrece acolo de doua ori mai mult timp si rezultatele vor fi duble. Iata o veste proasta: NU ESTE ASA! Poti chiar sa dai inapoi sau sa te accidentezi urmand aceasta “filosofie” . Foarte putini oameni au o toleranta la exercitii suficient de buna pentru a le permite antrenamente productive care sa depaseaca durata de o ora. Muschii se refac si cresc in perioadele de odihna, pe seama unei alimentatii bogate in proteine.

Doresti rezultate si le doresti pe termen lung?! Atunci, nu începe cu antrenamente grele. Nu vei reuşi să duci până la capăt toată ora şi mai ales nu vei putea executa corect toate exerciţiile, implicit nu vei avea rezultate. Mai bine mergi la ore pentru începătoari, unde exerciţiile sunt mai simple şi le poţi executa corect. Consultă-te, înainte să-ţi faci abonamentul, cu un instructor sau cu o persoană autorizată de la sala. Creste intensitatea si dificultatea orei treptat.

2) MANANCA INAINTE DE ANTRENAMENT! Nu este o soluţie să stai nemâncată şi, în plus, ca să poţi arde calorii, trebuie să îţi şi iei energia de undeva. Lasă să treacă minimum o oră, o oră şi jumătate între masă şi antrenament. La fel de importanta ca si hrana este si APA. Hidratează-te corespunzator! Sunt necesari minimum 2 litri de lichide pe zi. Bea apă plată, ceaiuri neîndulcite şi limonadă. (citeste acest articol)

3) VARIAZA TIPUL DE ANTRENAMENT! Pentru că oricât de plăcut ar fi antrenamentul cu care te-ai obişnuit, el nu poate acoperi toate nevoile corpului tău – alege o oră dinamică pentru exerciţiile aerobice, o oră de Pilates pentru o musculatură fermă şi suplă şi o oră cardio: ex: TaeBo pentru energia şi buna dispoziţie de care ai nevoie. În felul acesta, nu te vei plafona într-o rutină de antrenament şi nici nu te vei obişnui cu stilul unui singur antrenor. Alternează programele de cardio cu cele de tonifiere. ( http://www.ladysgym.ro/ce-oferim.html ) Când creşte numărul antrenamentelor, ideea de bază este să nu mergi două zile la rând la aceeaşi oră. Încearcă mereu ceva nou! In caz contrat, dupa un anumit timp, corpul tau v-a stagna.

4) DACA VREI REZULTATE INARMEAZA-TE CU RABDARE SI HOTARARE. Trebuie sa devina un mod de viata !!! Modificari ale corpului tau care au aparut in decursul anilor (acumularea de grasime) vor necesita o perioada poate chiar mai lunga pentru a fi “rezolvate”. Progrese facute in luni de zile se pot duce pe apa sambetei in cateva zile de neglijenta. Intr-adevar suna descurajant insa pentru cei care nu se abat de la acest mod de viata recompensa este pe masura efortului: un corp atletic la care toata lumea viseaza precum si o sanatate mult imbunatatita.

5) FII PREGATIT SA FACI SACRIFICII! Nu vei mai putea bea sucuri sau cocktailuri in fiecare seara si nu vei mai putea pierde noptile. Nu vei mai putea manca junk-food saptamanal, insa peste timp corpul tau iti va multumi fiind ferit de bolile omului modern: diabet, obezitate, boli cardio-vasculare. Nu te astepta la rezultate daca mananci atunci cand iti aduci aminte sau dormi cateva ore pe noapte. Pur si simplu nu se poate.

6) PROGRESELE VOR FI DIN CE IN CE MAI LENTE. Dupa primele luni de antrenamente si primele progrese uimitoare vor aparea si primele probleme: plafonarea. Corpul ajunge la o noua stare de echilibru, corespunzator noilor solicitari si dietei. Exista evident si limite impuse de bagajul genetic si varsta. Nu te astepta sa pui muschi la fel ca in primele luni si mai ales nu te astepta sa slabesti ca in primele saptamani. Dupa cum am specificat mai sus, combina antrenamentele/antrenorii si mareste eforturile pe care le faci daca vrei rezultate in plus. Pentru a scapa de ultimele 2 kilograme de grasime nedorita poate fi necesar un timp chiar mai mare decat pentru primele 20 de kilograme.

NE VEDEM LA SALA!

LADY’S GYM TE TINE IN FORMA!

Login or Sign Up

Processing: 0.29777097702